سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

کس نخارد پشت من جز...

ارسال‌کننده : مجتبی نیکنام در : 88/7/25 9:45 صبح

روزی چهار بار (صبح ، ظهر ، غروب ، نیمه شب!)...
جلوی آینه بایست و توی چشم های خودت زل بزن...
نفست رو توی سینه ات جمع کن!...
بعد...
خیلی آروم (جوری که فقط خودت بشنوی) ، بگو...
کس نخارد پشت من ، جز ناخن انگشت من!
***
این ضرب المثل کلیدی و معجزه گر رو هر روز تکرار کن تا ملکه ذهنت بشه!...
کس نخارد پشت من ، جز؟؟؟... جز؟؟؟... ناخن انگشت من...
***

در پایان توجه شما رو به چند نکته جلب میکنم:
1- طبق تحقیقات منابع موثق ، سر سری گرفتن این واقعیت ، باعث عقب ماندگی فرد (از لحاظ کار و برنامه -نه ذهنی!-) خواهد شد.
2- هستند اشخاص یا اشیائی که شما بتوانید روی آن ها حساب کنید و آن ها هم بتوانند پشت شما رو بخارانند!... ولی توجه داشته باشید... این اشخاص و اشیا (مخصوصا اشخاص) ، تاریخ اعتبار دارن ، یعنی یه روزی اعتبارشون از بین میره! و شما هستید و خودتون!!! تنهای تنها... چه این دنیا و چه آن دنیا... اگر میخواید حسابی رو کسی یا چیزی باز کنید ، همون موقع حساب تاریخ انقضاش هم بکنید!...
3- خاریدن پشت و ناخن دست و بقیه اعضا و اجزای این ضرب المثل ، همگی کنایه هست... شما خودتون میتونید جای تک تک کلمات این ضرب المثل ، چیز های دیگه بذارید... ولی نحوه عکس العمل نشان دادن به همگی آنها ، تقریبا یکسان هست... راه حل همش ، خودتون هستید و خودتون...
4- والسلام نامه تمام!


پی نوشت: ////////////////////////////////////
1- نوشته بالا از جلد 71 صفحه 1542 از مجموعه پندها و حکمت های «الاعتقاداتی لکن این عمل؟!» (اثر جاودانه خودم!!! به معنای: اعتقادات من ولی کو عمل؟!) هست. مجموعه ای از اعتقاداتم که به دلایل مختلف ، تا به حال قادر به عملی کردنش نبودم. دلیل «و لا عمل» شدن (عملی نشدن!) این یکی حکمت هم ، اعتماد و خوش بینی بیش از حد من هست.
2- تمام نکات و پند و حکمت های ارزشمند بالا بدون یک نکته بی فایده هست! اون هم خدا! خدای بزرگ ، اینقدر مهربونه ، اینقدر بخشنده هست ، اینقدر توانمنده ، اینقدر یاری کننده هست که تمام قوانین و قوائد بالا را برای خودش برعکس کرده... یعنی تا میتونید باید روش حساب کنید و بهش اعتماد کنید... هر وقت که حمایت اون رو احساس کردید ، دیگه نباید از هیچ چیزی بترسید...
3- خدایــــــــــــــــــــــا دوست دارم شدیــــــــــــد!!!




کلمات کلیدی :