سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

دروغ های شاخدار یکی از قربانیان خیالی تجاوز جنسی در زندان ایران

ارسال‌کننده : مجتبی نیکنام در : 88/7/1 8:18 عصر

بسم الله
دروغ های شاخدار یکی از قربانیان خیالی تجاوز جنسی در زندان ایران

امروز داشتم مصاحبه ای از مریم صبری رو در سایت رادیو فردا میخوندم... گفته میشه مریم صبری در چهلم قتل ندا آقاسلطان در بهشت زهرا دستگیر شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته... از همون اول مصاحبه احساسم این بود که این مصاحبه ، خیالی و دروغ هست... ولی این فقط احساس بود... عکسی هم از این خانم توسط رادیو فردا منتشر شده...
رادیو فردا ، یه جایی از این مصاحبه یه دروغ خیلی تابلویی میگه... من عینا عکس و قسمتی از متن این مصاحبه رو میذارم... حتما خودتون متوجه دروغشون میشید...
متن اصلی این مصاحبه با رنگ آبی مشخص شده


(تصویر درج شده در سایت رادیو فردا - نفر سمت چپ مریم صبری هست)

می‌گوید در یکی از بازداشتگاه‌های ایران مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. او روزی را به خاطر می‌آورد که برای شرکت در مراسم چهلمین روز کشته شدن ندا آقاسلطان – که از او به عنوان سمبل اعتراضات به نتایج انتخابات نام برده می‌شود- به بهشت زهرای تهران رفته بود و پس از برخورد نیروهای امنیتی با تجمع‌کنندگان در یک تعقیب و گریز با نیروهای لباس شخصی دستگیر شد.
.......
قبل از این واقعه هم در تظاهرات شرکت کرده بودید؟
بله. من از قبل از انتخابات در ستادهای تبلیغاتی یکی از نامزدها حضور داشتم.
کدام ستاد؟
کاندیدای مورد نظر من آقای موسوی بود. من از طرفداران ایشان بودم. بعد از انتخابات هم در تظاهرات‌هایی که در میدان آزادی، خیابان ولی‌عصر و میدان ونک برگزار شد شرکت کردم.

......
خانم صبری، تصویری از شما در کنار دختر خانم دیگری در وبلاگی نزدیک به گروه‌های اصول‌گرا منتشر شده و در آنجا از شما دو نفر به عنوان دو تن از اغتشاش‌گران دستگیر شده نام برده شده است. آیا این تصویر از خود شماست؟ کجاست و در چه زمانی از شما عکس‌برداری شده است؟
صبری: بله این تصویر متعلق به من است. در روز هشتم مردادماه که روز چهلم ندا آقا سلطان بود ما به بهشت زهرا رفته بودیم. من آنجا دستگیر شدم. این عکس هم توسط لباس‌شخصی‌ها از من بعد از دستگیری گرفته شد. ما گوشه دیوار ایستاده بودیم تا ماشین سپاه برای بردن‌مان بیاید.
(توجه کنید... میگه عکس بعد از دستگیریش گرفته شده)
بعد در ادامه این مصاحبه خنده دار......
آن دو بار چه مسائلی مطرح شد؟ حالت بازجویی داشت؟
بله. هر دو بار بازجویی بود. بار اول من روی صندلی نشسته بودم و یکی از آن دو آقا پشت سرم و دیگری روبه‌رویم نشسته بودند و سوال می‌کردند. از جزئیات که لیدرت کیست؟ از چه کسی خط می‌گیری؟ اسم بچه‌ها را بگو. چه کسانی را می‌شناسی؟ اگر بگویی آزادت می‌کنیم . و مدام هم سیلی به صورتم می‌زدند یا موهایم را می‌گرفتند و به عقب می‌کشیدند.
مگر حجاب نداشتید؟
خیر.
این خواست ماموران بود؟
نه. روسری‌ام در تعقیب و گریز به نرده کنار خیابان گیر کرد و پاره شد.
(توجه کنید... میگه بی حجابیش بخاطر تعقیب و گریز بوده که در نهایت منجر به دستگیریش میشه... یعنی در حین دستگیریش حجاب نداشته... حالا دوباره به عکس بالا که بعد از دستگیریش هست نگاه کنید!!!)
........
دروغ تابلویی بود... دستتون درد نکنه... کلی خندیدیم!!!
راستی گفتم دروغ! به قسمت آخر مصاحبه هم توجه کنید:
یکی از دلایلی که من حاضر شدم این کار را افشا کنم این بود که تصور کردم شاید با افشاگری بتوانم جلوی ظلم به دیگران را بگیرم. خواستم ثابت کنم که آقای کروبی دروغ نمی‌گوید. چنین چیزهایی واقعا وجود داشته است. فکر کردم من که دیگ چیزی برای از دست دادن ندارم.
پس کروبی هم مثل شما راست میگه!!!




کلمات کلیدی :